tirsdag den 19. januar 2010

Shopping

Jeg har besluttet mig for at skrive er par blogs på dansk, og se hvad jeg mest er til.. :)
Igår stod den på mini shopping med min søster, min konto tillod desværre ikke at det blev til det vilde shopping..
Men købte da en smule forskelligt og fandt en masse jeg gerne ville have købt... Men her kommer lige et par billeder af noget af det jeg har købt.. :)

Øreringe jeg fandt, engang købte jeg hele tiden øreringe,
men kan aldrig finde nogle mere så det var dejligt. :)
Meget slørret billede, men nogle armbånd jeg købte, og i baggrunden mit ultra seje skull sengesæt ;)

I weekenden fik jeg forresten mine ting fra Asos, en smule skuffet men alt i alt var det okay, billeder af tingene kommer snart ind..
Nu vil jeg tilbage til mig fremlæggelse, som jeg ser meget lidt frem til, og prøve at undgå de fleste overspringshandlinger der kunne dukke op..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar